آیینها" باورها"جاهلیت و قرآن کریمبازخوانی باورها و آیینهای جاهلیت در قرآن کریم و اثرات آن برخانواده های امروزی [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 192-208]
ا
اجتناب تجربیپیش بینی رفتارهای آسیب به خود بر اساس اجتناب تجربی و دشواری در تنظیم هیجان در نوجوانان [دوره 12، شماره 3، 1401، صفحه 115-126]
اختلال درد جنسینقش میانجیگری تنظیم شناختی هیجان در ارتباط میان اختلال درد جنسی بر اساس طرحواره های ناسازگار اولیه و طرحواره جنسی: بررسی مدل معادلات ساختاری. [دوره 12، شماره 4، 1401، صفحه 37-62]
اختلال دوقطبی نوع یکاثربخشی رفتاردرمانی شناختی در بهبود شاخصهای بالینی بیماران مبتلا به اختلال دو قطبی نوع یک [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 161-172]
اختلال کاستی توجه بیش فعالیتدوین برنامه درمانی شناختی رفتاری ویژه نوجوانان مبتلا به اختلال کاستی توجه/ بیش فعالی؛ اثربخشی آن برنشانگان اختلال، تعامل با والدین، همسالان و معلمان [دوره 12، الف(ویژه نوجوانان)، 1401، صفحه 40-65]
اختلال یادگیری در خواندنمقایسه اثربخشی مهارتآموزی پردازشهای چهارگانه مغز بر کارکردهای شناختی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری در ریاضی و خواندن [دوره 12، الف(ویژه نوجوانان)، 1401، صفحه 191-202]
اختلال یادگیری در ریاضیمقایسه اثربخشی مهارتآموزی پردازشهای چهارگانه مغز بر کارکردهای شناختی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری در ریاضی و خواندن [دوره 12، الف(ویژه نوجوانان)، 1401، صفحه 191-202]
اختلال یادگیری ریاضی: توانایی دیداریمقایسه کارکردهای اجرایی و توانایی دیداری فضایی در بین دانشآموزان عادی و دارای اختلال یادگیری ریاضی [دوره 12، شماره 3، 1401، صفحه 154-170]
استرس ادراکشده" اضطراب کرونا" پاندمی کوویدبررسی تطبیقی تأثیر شبکههای مجازی بر کاهش استرس ادراکشده و اضطراب کرونا در افراد مبتلا و غیر مبتلا به کرونا در پاندمی کووید-19 [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 11-27]
استفاده آسیبزا از تلفن همراهرابطه تنظیم شناختى هیجانى و ذهنآگاهى با استفاده آسیبزا از تلفن همراه در میان دانشجویان علوم پزشکی [دوره 12، شماره 4، 1401، صفحه 114-127]
اعتبار سنجیالگوی مناسب توانمندسازی برای مشاوران تحصیلی و اعتبارسنجی آن [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 209-220]
افراد متاهلپیش بینی سازگاری زناشویی بر اساس آندروژنی و عملکرد جنسی افراد متاهل [دوره 12، شماره 4، 1401، صفحه 177-191]
افسردگیبررسی تأثیر بهزیستی درمانی بر افسردگی، اضطراب و کنترل قند خون در زنان مبتلابه دیابت نوع دو [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 28-45]
افسردگی پس از زایماناثربخشی درمان شناختی رفتاری در زنان باردار در خطر افسردگی پس از زایمان [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 146-160]
افکار خودآیند منفیبررسی اثربخشی گروه درمانی مبتنی بر تئوری انتخاب بر تابآوری و افکار خودآیند منفی زنان اول خانوادههای چندهمسری شهرستان سراوان [دوره 12، شماره 3، 1401، صفحه 23-35]
الگوی معلم کارآمدالگوی معلم کارآمد از منظر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 221-232]
الگوی مناسب توانمندسازیالگوی مناسب توانمندسازی برای مشاوران تحصیلی و اعتبارسنجی آن [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 209-220]
امراض مسریضمان ناشی از حق سلامت در مواجهه با امراض مسری [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 189-198]
امنیت روانیتدوین مدل سازگاری زناشویی بر اساس امنیت روانی، صفات شخصیت و سبکهای دلبستگی با میانجیگری رضایت جنسی در زنان و مردان [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 81-100]
انعطاف پذیریبررسی اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر انعطاف پذیری زوجین در دوران کرونا [دوره 12، شماره 4، 1401، صفحه 26-36]
انعطاف پذیری روانشناختیمقایسه اثربخشی درمان شناختی رفتاری و درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تنظیم هیجان و انعطاف پذیری روانشناختی افراد افسرده [دوره 12، شماره 4، 1401، صفحه 128-138]
اهمال کاری تحصیلی" اشتیاق عاطفیبررسی اثر بخشی درمان های میان فردی بر اهمال کاری تحصیلی و اشتیاق عاطفی – شناختی (در بین دانش آموزان خانواده های شهر مشهد ) [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 102-114]
ب
بارداریاثربخشی درمان شناختی رفتاری در زنان باردار در خطر افسردگی پس از زایمان [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 146-160]
باور غیرمنطقیپیشبینی میزان گرایش به جراحی زیبایی بر اساس تصویر بدن، اضطراب و باورهای غیرمنطقی [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 66-75]
باورها و نگرشالگوی معلم کارآمد از منظر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 221-232]
بحران کرونابررسی میزان شیوع اضطراب ناشی از پاندمی کرونا و ارتباط آن با ویژگیهای جمعیت شناختی در خانوادههای شهر کرمان [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 46-56]
بیتابی روانیاثربخشی درمان مبتنی بر خودشفقتی بر بی تابی روانی و تحمل پریشانی هیجانی در زنان مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 12، شماره 4، 1401، صفحه 152-162]
پ
پایه اول ابتداییفراتحلیلی بر تحلیل محتوای کتاب مهارت های نوشتاری پایه اول ابتدایی بر مبنای مولفه های مهارت های زندگی [دوره 12، الف(ویژه نوجوانان)، 1401، صفحه 170-190]
پردازشهای چهارگانه مغزمقایسه اثربخشی مهارتآموزی پردازشهای چهارگانه مغز بر کارکردهای شناختی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری در ریاضی و خواندن [دوره 12، الف(ویژه نوجوانان)، 1401، صفحه 191-202]
پریشانی روانیاثربخشی درمان فراشناختی بر حساسیت اضطرابی، پریشانی روانشناختی و شاخصهای درد در دانشجویان دختر مبتلا به سندرم پیش از قاعدگی [دوره 12، شماره 3، 1401، صفحه 51-68]
پیوند با والدینتعیین رابطه پیوند با والدین و نشاط ذهنی با واسطه گری جهت گیری انگیزشی [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 115-127]
ت
تئوری انتخاباثربخشی آموزش واقعیت درمانی ( تئوری انتخاب) بر نقش گیری اجتماعی و خود متمایز سازی زوجین [دوره 12، شماره 3، 1401، صفحه 36-48]
تابآوریبررسی اثربخشی گروه درمانی مبتنی بر تئوری انتخاب بر تابآوری و افکار خودآیند منفی زنان اول خانوادههای چندهمسری شهرستان سراوان [دوره 12، شماره 3، 1401، صفحه 23-35]
تابآوریپیش بینی رضایت زناشویی براساس تابآوری و خودکارآمدی در دوران همه گیری ویروس کرونا [دوره 12، شماره 4، 1401، صفحه 139-151]
تحلیل محتوافراتحلیلی بر تحلیل محتوای کتاب مهارت های نوشتاری پایه اول ابتدایی بر مبنای مولفه های مهارت های زندگی [دوره 12، الف(ویژه نوجوانان)، 1401، صفحه 170-190]
تحمل پریشانی هیجانیاثربخشی درمان مبتنی بر خودشفقتی بر بی تابی روانی و تحمل پریشانی هیجانی در زنان مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 12، شماره 4، 1401، صفحه 152-162]
تربیت اجتماعینگرشی بر فقه فرزند پروری در ساحت تربیت اجتماعی کودک [دوره 12، شماره 3، 1401، صفحه 171-185]
تصویر بدنپیشبینی میزان گرایش به جراحی زیبایی بر اساس تصویر بدن، اضطراب و باورهای غیرمنطقی [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 66-75]
تکانشگریبررسی اثر بخشی آموزش راهبردهای فراشناختی بر کاهش نشانههای نقص توجه و تکانشگری نوجوانان [دوره 12، الف(ویژه نوجوانان)، 1401، صفحه 11-28]
تمایزیافتگی شخصیتیاثربخشی آموزش واقعیت درمانی ( تئوری انتخاب) بر نقش گیری اجتماعی و خود متمایز سازی زوجین [دوره 12، شماره 3، 1401، صفحه 36-48]
تنظیم شناختى هیجانىرابطه تنظیم شناختى هیجانى و ذهنآگاهى با استفاده آسیبزا از تلفن همراه در میان دانشجویان علوم پزشکی [دوره 12، شماره 4، 1401، صفحه 114-127]
تنظیم شناختی هیجاننقش میانجیگری تنظیم شناختی هیجان در ارتباط میان اختلال درد جنسی بر اساس طرحواره های ناسازگار اولیه و طرحواره جنسی: بررسی مدل معادلات ساختاری. [دوره 12، شماره 4، 1401، صفحه 37-62]
تنظیم هیجانسهم راهبردهای مقابلهای والدین در پیشبینی تنظیم هیجانی دانش آموزان دختر متوسطه اول شهرستان قائمشهر [دوره 12، الف(ویژه نوجوانان)، 1401، صفحه 82-92]
تنظیم هیجانمقایسه اثربخشی درمان شناختی رفتاری و درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تنظیم هیجان و انعطاف پذیری روانشناختی افراد افسرده [دوره 12، شماره 4، 1401، صفحه 128-138]
تنظیم هیجاناثربخشی درمان راه حل محور بر تنظیم هیجان و حل مسئله در نوجوانان [دوره 12، الف(ویژه نوجوانان)، 1401، صفحه 203-215]
تواناییها و شایستگیالگوی معلم کارآمد از منظر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 221-232]
ج
جهت گیری انگیزشیتعیین رابطه پیوند با والدین و نشاط ذهنی با واسطه گری جهت گیری انگیزشی [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 115-127]
ح
حساسیت اضطرابیاثربخشی درمان فراشناختی بر حساسیت اضطرابی، پریشانی روانشناختی و شاخصهای درد در دانشجویان دختر مبتلا به سندرم پیش از قاعدگی [دوره 12، شماره 3، 1401، صفحه 51-68]
حق سلامتضمان ناشی از حق سلامت در مواجهه با امراض مسری [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 189-198]
حل مسئلهاثربخشی درمان راه حل محور بر تنظیم هیجان و حل مسئله در نوجوانان [دوره 12، الف(ویژه نوجوانان)، 1401، صفحه 203-215]
خ
خانوادهبررسی میزان شیوع اضطراب ناشی از پاندمی کرونا و ارتباط آن با ویژگیهای جمعیت شناختی در خانوادههای شهر کرمان [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 46-56]
خدمات مشاورهایالگوی مناسب توانمندسازی برای مشاوران تحصیلی و اعتبارسنجی آن [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 209-220]
خلاقیتتبیین روابط ساختاری بین سبکهای تفکر و خلاقیت براساس نقش میانجیگر هوش و دانش در نوجوانان [دوره 12، الف(ویژه نوجوانان)، 1401، صفحه 105-115]
خودآگاهیمقایسه اثربخشی درمان شناختی-اجتماعی و کوچینگ بر خودآگاهی هیجانی در نوجوانان [دوره 12، شماره 3، 1401، صفحه 127-138]
خودارزشمندیبررسی اثربخشی آموزش مهارتهای خودکنترلی هیجانی بر خودارزشمندی در سالمندان [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 101-111]
خودکارآمدیپیش بینی رضایت زناشویی براساس تابآوری و خودکارآمدی در دوران همه گیری ویروس کرونا [دوره 12، شماره 4، 1401، صفحه 139-151]
خودکارآمدی جنسیپیش بینی رضایت زناشویی بر اساس خودکارآمدی جنسی و طرحواره های ناسازگار اولیه در زنان متاهل [دوره 12، شماره 3، 1401، صفحه 82-92]
د
دانشتبیین روابط ساختاری بین سبکهای تفکر و خلاقیت براساس نقش میانجیگر هوش و دانش در نوجوانان [دوره 12، الف(ویژه نوجوانان)، 1401، صفحه 105-115]
دانشآموزانسهم راهبردهای مقابلهای والدین در پیشبینی تنظیم هیجانی دانش آموزان دختر متوسطه اول شهرستان قائمشهر [دوره 12، الف(ویژه نوجوانان)، 1401، صفحه 82-92]
دانشآموزانبررسی رابطه سبکهای دلبستگی بر سازگاری اجتماعی دانشآموزان دختر و پسر دوره دوم متوسطه [دوره 12، الف(ویژه نوجوانان)، 1401، صفحه 137-153]
دانشجویان علوم پزشکیرابطه تنظیم شناختى هیجانى و ذهنآگاهى با استفاده آسیبزا از تلفن همراه در میان دانشجویان علوم پزشکی [دوره 12، شماره 4، 1401، صفحه 114-127]
درداثربخشی درمان فراشناختی بر حساسیت اضطرابی، پریشانی روانشناختی و شاخصهای درد در دانشجویان دختر مبتلا به سندرم پیش از قاعدگی [دوره 12، شماره 3، 1401، صفحه 51-68]
درمان راه حل محوراثربخشی درمان راه حل محور بر تنظیم هیجان و حل مسئله در نوجوانان [دوره 12، الف(ویژه نوجوانان)، 1401، صفحه 203-215]
درمان شناختی-اجتماعیمقایسه اثربخشی درمان شناختی-اجتماعی و کوچینگ بر خودآگاهی هیجانی در نوجوانان [دوره 12، شماره 3، 1401، صفحه 127-138]
درمان شناختی رفتاریتدوین برنامه درمانی شناختی رفتاری ویژه نوجوانان مبتلا به اختلال کاستی توجه/ بیش فعالی؛ اثربخشی آن برنشانگان اختلال، تعامل با والدین، همسالان و معلمان [دوره 12، الف(ویژه نوجوانان)، 1401، صفحه 40-65]
درمان شناختی رفتاریمقایسه اثربخشی درمان شناختی رفتاری با درمان فعال سازی رفتاری بر سرسختی روانشناختی در افراد افسرده [دوره 12، شماره 4، 1401، صفحه 79-105]
درمان شناختی رفتاریمقایسه اثربخشی درمان شناختی رفتاری و درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تنظیم هیجان و انعطاف پذیری روانشناختی افراد افسرده [دوره 12، شماره 4، 1401، صفحه 128-138]
درمان شناختی-رفتاریاثربخشی درمان شناختی رفتاری در زنان باردار در خطر افسردگی پس از زایمان [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 146-160]
درمان فعالسازی رفتاریمقایسه اثربخشی درمان شناختی رفتاری با درمان فعال سازی رفتاری بر سرسختی روانشناختی در افراد افسرده [دوره 12، شماره 4، 1401، صفحه 79-105]
درمان مبتنی بر پذیرش و تعهدمقایسه اثربخشی درمان شناختی رفتاری و درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تنظیم هیجان و انعطاف پذیری روانشناختی افراد افسرده [دوره 12، شماره 4، 1401، صفحه 128-138]
درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد (ACT)مقایسۀ اثربخشی دو رویکرد مبتنی بر درمان پذیرش و تعهد (ACT) و واقعیت درمانی بر معنای زندگی زنان سرپرست خانوار تحت پوشش کمیته امداد [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 52-66]
درمان مبتنی بر تئوری انتخاببررسی اثربخشی گروه درمانی مبتنی بر تئوری انتخاب بر تابآوری و افکار خودآیند منفی زنان اول خانوادههای چندهمسری شهرستان سراوان [دوره 12، شماره 3، 1401، صفحه 23-35]
درمان مبتنی بر خودشفقتیاثربخشی درمان مبتنی بر خودشفقتی بر بی تابی روانی و تحمل پریشانی هیجانی در زنان مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 12، شماره 4، 1401، صفحه 152-162]
درمان های میان فردی" شناختیبررسی اثر بخشی درمان های میان فردی بر اهمال کاری تحصیلی و اشتیاق عاطفی – شناختی (در بین دانش آموزان خانواده های شهر مشهد ) [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 102-114]
دشواری در تنظیم هیجانپیش بینی رفتارهای آسیب به خود بر اساس اجتناب تجربی و دشواری در تنظیم هیجان در نوجوانان [دوره 12، شماره 3، 1401، صفحه 115-126]
دوران کرونابررسی اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر انعطاف پذیری زوجین در دوران کرونا [دوره 12، شماره 4، 1401، صفحه 26-36]
دورهی متوسطهبررسی رابطه سبکهای دلبستگی بر سازگاری اجتماعی دانشآموزان دختر و پسر دوره دوم متوسطه [دوره 12، الف(ویژه نوجوانان)، 1401، صفحه 137-153]
دیابت نوع دوبررسی تأثیر بهزیستی درمانی بر افسردگی، اضطراب و کنترل قند خون در زنان مبتلابه دیابت نوع دو [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 28-45]
ذ
ذهنآگاهىرابطه تنظیم شناختى هیجانى و ذهنآگاهى با استفاده آسیبزا از تلفن همراه در میان دانشجویان علوم پزشکی [دوره 12، شماره 4، 1401، صفحه 114-127]
ذهن آگاهیبررسی اثر بخشی آموزش برنامه کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی به مادران بر نشانه های نافرمانی مقابله ای در کودکان [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 173-188]
ر
راهبردهای فراشناختیبررسی اثر بخشی آموزش راهبردهای فراشناختی بر کاهش نشانههای نقص توجه و تکانشگری نوجوانان [دوره 12، الف(ویژه نوجوانان)، 1401، صفحه 11-28]
راهبردهای مقابله ایسهم راهبردهای مقابلهای والدین در پیشبینی تنظیم هیجانی دانش آموزان دختر متوسطه اول شهرستان قائمشهر [دوره 12، الف(ویژه نوجوانان)، 1401، صفحه 82-92]
رسانهبررسی عوامل روانشناختی، فرهنگی و رسانهای مؤثر بر رفتار خرید آنی [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 76-101]
رضایت جنسیرابطه بین رضایت جنسی با صمیمیت زناشویی با نقش میانجی مهارت حل مسئله اجتماعی [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 112-126]
رضایت جنسیتدوین مدل سازگاری زناشویی بر اساس امنیت روانی، صفات شخصیت و سبکهای دلبستگی با میانجیگری رضایت جنسی در زنان و مردان [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 81-100]
رضایت زناشوییپیش بینی رضایت زناشویی بر اساس خودکارآمدی جنسی و طرحواره های ناسازگار اولیه در زنان متاهل [دوره 12، شماره 3، 1401، صفحه 82-92]
رضایت زناشوییپیش بینی رضایت زناشویی براساس تابآوری و خودکارآمدی در دوران همه گیری ویروس کرونا [دوره 12، شماره 4، 1401، صفحه 139-151]
رفتار خرید آنیبررسی عوامل روانشناختی، فرهنگی و رسانهای مؤثر بر رفتار خرید آنی [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 76-101]
رفتاردرمانی شناختیاثربخشی رفتاردرمانی شناختی در بهبود شاخصهای بالینی بیماران مبتلا به اختلال دو قطبی نوع یک [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 161-172]
رفتارهای آسیب به خودپیش بینی رفتارهای آسیب به خود بر اساس اجتناب تجربی و دشواری در تنظیم هیجان در نوجوانان [دوره 12، شماره 3، 1401، صفحه 115-126]
زنانمقایسۀ اثربخشی دو رویکرد مبتنی بر درمان پذیرش و تعهد (ACT) و واقعیت درمانی بر معنای زندگی زنان سرپرست خانوار تحت پوشش کمیته امداد [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 52-66]
زنانپیش بینی کیفیت زندگی زناشویی براساس آسیب کودکی و وضعیت اجتماعی- اقتصادی زنان متأهل [دوره 12، شماره 3، 1401، صفحه 11-22]
زنانبررسی اثربخشی گروه درمانی مبتنی بر تئوری انتخاب بر تابآوری و افکار خودآیند منفی زنان اول خانوادههای چندهمسری شهرستان سراوان [دوره 12، شماره 3، 1401، صفحه 23-35]
زنانمدل پیشبینی عملکرد خانواده بر اساس سیستمهای مغزی رفتاری در زنان مراجعهکننده به مراکز مشاوره: نقش میانجیگر طرحوارههای ناسازگار اولیه [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 129-145]
زنان متاهلپیش بینی رضایت زناشویی بر اساس خودکارآمدی جنسی و طرحواره های ناسازگار اولیه در زنان متاهل [دوره 12، شماره 3، 1401، صفحه 82-92]
سازگاری اجتماعیاثربخشی گروه درمانی شناختی رفتاری بر سازگاری اجتماعی زنان مبتلا به سرطان سینه [دوره 12، شماره 4، 1401، صفحه 11-25]
سازگاری اجتماعیبررسی رابطه سبکهای دلبستگی بر سازگاری اجتماعی دانشآموزان دختر و پسر دوره دوم متوسطه [دوره 12، الف(ویژه نوجوانان)، 1401، صفحه 137-153]
سازگاری زناشوییپیش بینی سازگاری زناشویی بر اساس آندروژنی و عملکرد جنسی افراد متاهل [دوره 12، شماره 4، 1401، صفحه 177-191]
سالمندانبررسی اثربخشی آموزش مهارتهای خودکنترلی هیجانی بر خودارزشمندی در سالمندان [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 101-111]
سبکهای تفکرتبیین روابط ساختاری بین سبکهای تفکر و خلاقیت براساس نقش میانجیگر هوش و دانش در نوجوانان [دوره 12، الف(ویژه نوجوانان)، 1401، صفحه 105-115]
سبکهای دلبستگیتدوین مدل سازگاری زناشویی بر اساس امنیت روانی، صفات شخصیت و سبکهای دلبستگی با میانجیگری رضایت جنسی در زنان و مردان [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 81-100]
سبکهای دلبستگیبررسی رابطه سبکهای دلبستگی بر سازگاری اجتماعی دانشآموزان دختر و پسر دوره دوم متوسطه [دوره 12، الف(ویژه نوجوانان)، 1401، صفحه 137-153]
سرپرست خانوارمقایسۀ اثربخشی دو رویکرد مبتنی بر درمان پذیرش و تعهد (ACT) و واقعیت درمانی بر معنای زندگی زنان سرپرست خانوار تحت پوشش کمیته امداد [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 52-66]
سرزندگی تحصیلیاثربخشی مداخله مبتنی بر پذیرش و تعهد بر سرمایه روانشناختی و سرزندگی تحصیلی در نوجوانان دارای مشکلات کم توجهی [دوره 12، شماره 4، 1401، صفحه 163-176]
سرسختی روانشناختیمقایسه اثربخشی درمان شناختی رفتاری با درمان فعال سازی رفتاری بر سرسختی روانشناختی در افراد افسرده [دوره 12، شماره 4، 1401، صفحه 79-105]
سرطان سینهاثربخشی گروه درمانی شناختی رفتاری بر سازگاری اجتماعی زنان مبتلا به سرطان سینه [دوره 12، شماره 4، 1401، صفحه 11-25]
سرطان سینهاثربخشی طرحواره درمانی بر اضطراب بیماری در بیماران مبتلا به سرطان سینه [دوره 12، شماره 4، 1401، صفحه 192-202]
سرمایه روانشناختیاثربخشی مداخله مبتنی بر پذیرش و تعهد بر سرمایه روانشناختی و سرزندگی تحصیلی در نوجوانان دارای مشکلات کم توجهی [دوره 12، شماره 4، 1401، صفحه 163-176]
سنجش پیامداثربخشی درمان شناختی رفتاری در زنان باردار در خطر افسردگی پس از زایمان [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 146-160]
سند تحول بنیادین آموزش و پرورشالگوی معلم کارآمد از منظر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 221-232]
سیستمهای مغزی رفتاریمدل پیشبینی عملکرد خانواده بر اساس سیستمهای مغزی رفتاری در زنان مراجعهکننده به مراکز مشاوره: نقش میانجیگر طرحوارههای ناسازگار اولیه [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 129-145]
ش
شاخصهای بالینیاثربخشی رفتاردرمانی شناختی در بهبود شاخصهای بالینی بیماران مبتلا به اختلال دو قطبی نوع یک [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 161-172]
شخصیتنقش واسطهای ویژگیهای شخصیتی در ارتباط بین ابعاد سرشت و منش با صفات وسواسی مبتنی بر وجدانی بودن و نوروزگرایی زنان جوان [دوره 12، الف(ویژه نوجوانان)، 1401، صفحه 93-104]
ص
صفات شخصیتتدوین مدل سازگاری زناشویی بر اساس امنیت روانی، صفات شخصیت و سبکهای دلبستگی با میانجیگری رضایت جنسی در زنان و مردان [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 81-100]
صمیمیت زناشوییرابطه بین رضایت جنسی با صمیمیت زناشویی با نقش میانجی مهارت حل مسئله اجتماعی [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 112-126]
ض
ضمانضمان ناشی از حق سلامت در مواجهه با امراض مسری [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 189-198]
ط
طرحوارهمدل پیشبینی عملکرد خانواده بر اساس سیستمهای مغزی رفتاری در زنان مراجعهکننده به مراکز مشاوره: نقش میانجیگر طرحوارههای ناسازگار اولیه [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 129-145]
طرحواره درمانیاثربخشی طرحواره درمانی بر اضطراب بیماری در بیماران مبتلا به سرطان سینه [دوره 12، شماره 4، 1401، صفحه 192-202]
طرحواره های جنسینقش میانجیگری تنظیم شناختی هیجان در ارتباط میان اختلال درد جنسی بر اساس طرحواره های ناسازگار اولیه و طرحواره جنسی: بررسی مدل معادلات ساختاری. [دوره 12، شماره 4، 1401، صفحه 37-62]
طرحوارههای ناسازگار اولیهپیش بینی رضایت زناشویی بر اساس خودکارآمدی جنسی و طرحواره های ناسازگار اولیه در زنان متاهل [دوره 12، شماره 3، 1401، صفحه 82-92]
طرحواره های ناسازگار اولیهنقش میانجیگری تنظیم شناختی هیجان در ارتباط میان اختلال درد جنسی بر اساس طرحواره های ناسازگار اولیه و طرحواره جنسی: بررسی مدل معادلات ساختاری. [دوره 12، شماره 4، 1401، صفحه 37-62]
ع
عملکرد جنسیپیش بینی سازگاری زناشویی بر اساس آندروژنی و عملکرد جنسی افراد متاهل [دوره 12، شماره 4، 1401، صفحه 177-191]
عملکرد خانوادهمدل پیشبینی عملکرد خانواده بر اساس سیستمهای مغزی رفتاری در زنان مراجعهکننده به مراکز مشاوره: نقش میانجیگر طرحوارههای ناسازگار اولیه [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 129-145]
عملکرد و رفتارهاالگوی معلم کارآمد از منظر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 221-232]
عوامل روانشناختیبررسی عوامل روانشناختی، فرهنگی و رسانهای مؤثر بر رفتار خرید آنی [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 76-101]
ف
فراشناخت درمانیاثربخشی درمان فراشناختی بر حساسیت اضطرابی، پریشانی روانشناختی و شاخصهای درد در دانشجویان دختر مبتلا به سندرم پیش از قاعدگی [دوره 12، شماره 3، 1401، صفحه 51-68]
فرزند پروری ادارک شدهبررسی نقش واسطهای ویژگیهای شخصیتی در رابطه با سبک فرزندپروری ادراک شده و هوش هیجانی در نوجوانان دخترمقطع متوسطه شهر شیراز [دوره 12، الف(ویژه نوجوانان)، 1401، صفحه 116-136]
فرزند غیربیولوژیکمطالعهی کیفی سازگاری نوجوانان با ازدواج مجدد مادران [دوره 12، شماره 3، 1401، صفحه 93-103]
فرهنگبررسی عوامل روانشناختی، فرهنگی و رسانهای مؤثر بر رفتار خرید آنی [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 76-101]
فضایی: کودکان عادی: کارکردهای اجراییمقایسه کارکردهای اجرایی و توانایی دیداری فضایی در بین دانشآموزان عادی و دارای اختلال یادگیری ریاضی [دوره 12، شماره 3، 1401، صفحه 154-170]
فقهنگرشی بر فقه فرزند پروری در ساحت تربیت اجتماعی کودک [دوره 12، شماره 3، 1401، صفحه 171-185]
فقه تربیتینگرشی بر فقه فرزند پروری در ساحت تربیت اجتماعی کودک [دوره 12، شماره 3، 1401، صفحه 171-185]
ق
قاعدگیاثربخشی درمان فراشناختی بر حساسیت اضطرابی، پریشانی روانشناختی و شاخصهای درد در دانشجویان دختر مبتلا به سندرم پیش از قاعدگی [دوره 12، شماره 3، 1401، صفحه 51-68]
قرنطینه کروناپیشبینی میزان گرایش به جراحی زیبایی بر اساس تصویر بدن، اضطراب و باورهای غیرمنطقی [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 66-75]
ک
کارکردهای شناختیمقایسه اثربخشی مهارتآموزی پردازشهای چهارگانه مغز بر کارکردهای شناختی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری در ریاضی و خواندن [دوره 12، الف(ویژه نوجوانان)، 1401، صفحه 191-202]
کاهش استرسبررسی اثر بخشی آموزش برنامه کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی به مادران بر نشانه های نافرمانی مقابله ای در کودکان [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 173-188]
کتاب مهارت های نوشتاریفراتحلیلی بر تحلیل محتوای کتاب مهارت های نوشتاری پایه اول ابتدایی بر مبنای مولفه های مهارت های زندگی [دوره 12، الف(ویژه نوجوانان)، 1401، صفحه 170-190]
کروناپیش بینی رضایت زناشویی براساس تابآوری و خودکارآمدی در دوران همه گیری ویروس کرونا [دوره 12، شماره 4، 1401، صفحه 139-151]
کلیدواژهها: اختلالات اضطرابیبررسی میزان شیوع اضطراب ناشی از پاندمی کرونا و ارتباط آن با ویژگیهای جمعیت شناختی در خانوادههای شهر کرمان [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 46-56]
کلیدواژهها:افسردگیمقایسه اثربخشی درمان شناختی رفتاری با درمان فعال سازی رفتاری بر سرسختی روانشناختی در افراد افسرده [دوره 12، شماره 4، 1401، صفحه 79-105]
کلیدواژهها: سازگاری زناشوییتدوین مدل سازگاری زناشویی بر اساس امنیت روانی، صفات شخصیت و سبکهای دلبستگی با میانجیگری رضایت جنسی در زنان و مردان [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 81-100]
کوچینگمقایسه اثربخشی درمان شناختی-اجتماعی و کوچینگ بر خودآگاهی هیجانی در نوجوانان [دوره 12، شماره 3، 1401، صفحه 127-138]
کودکنگرشی بر فقه فرزند پروری در ساحت تربیت اجتماعی کودک [دوره 12، شماره 3، 1401، صفحه 171-185]
کیفیت زناشوییپیش بینی کیفیت زندگی زناشویی براساس آسیب کودکی و وضعیت اجتماعی- اقتصادی زنان متأهل [دوره 12، شماره 3، 1401، صفحه 11-22]
گ
گروهدرمانی شناختی رفتاریاثربخشی گروه درمانی شناختی رفتاری بر سازگاری اجتماعی زنان مبتلا به سرطان سینه [دوره 12، شماره 4، 1401، صفحه 11-25]
م
متخصصان برنامهریزی درسیالگوی مناسب توانمندسازی برای مشاوران تحصیلی و اعتبارسنجی آن [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 209-220]
مداخله پذیرش و تعهداثربخشی مداخله مبتنی بر پذیرش و تعهد بر سرمایه روانشناختی و سرزندگی تحصیلی در نوجوانان دارای مشکلات کم توجهی [دوره 12، شماره 4، 1401، صفحه 163-176]
مشاوران تحصیلیالگوی مناسب توانمندسازی برای مشاوران تحصیلی و اعتبارسنجی آن [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 209-220]
مشکلات رفتاریتدوین برنامه درمانی شناختی رفتاری ویژه نوجوانان مبتلا به اختلال کاستی توجه/ بیش فعالی؛ اثربخشی آن برنشانگان اختلال، تعامل با والدین، همسالان و معلمان [دوره 12، الف(ویژه نوجوانان)، 1401، صفحه 40-65]
مشکلات کم توجهیاثربخشی مداخله مبتنی بر پذیرش و تعهد بر سرمایه روانشناختی و سرزندگی تحصیلی در نوجوانان دارای مشکلات کم توجهی [دوره 12، شماره 4، 1401، صفحه 163-176]
معنای زندگیمقایسۀ اثربخشی دو رویکرد مبتنی بر درمان پذیرش و تعهد (ACT) و واقعیت درمانی بر معنای زندگی زنان سرپرست خانوار تحت پوشش کمیته امداد [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 52-66]
مهارتآموزیمقایسه اثربخشی مهارتآموزی پردازشهای چهارگانه مغز بر کارکردهای شناختی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری در ریاضی و خواندن [دوره 12، الف(ویژه نوجوانان)، 1401، صفحه 191-202]
مهارت حل مسئله اجتماعیرابطه بین رضایت جنسی با صمیمیت زناشویی با نقش میانجی مهارت حل مسئله اجتماعی [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 112-126]
مهارت های زندگیفراتحلیلی بر تحلیل محتوای کتاب مهارت های نوشتاری پایه اول ابتدایی بر مبنای مولفه های مهارت های زندگی [دوره 12، الف(ویژه نوجوانان)، 1401، صفحه 170-190]
مولتیپل اسکلروزیساثربخشی درمان مبتنی بر خودشفقتی بر بی تابی روانی و تحمل پریشانی هیجانی در زنان مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 12، شماره 4، 1401، صفحه 152-162]
ن
نشاط ذهنیتعیین رابطه پیوند با والدین و نشاط ذهنی با واسطه گری جهت گیری انگیزشی [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 115-127]
نشانههای نافرمانیبررسی اثر بخشی آموزش برنامه کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی به مادران بر نشانه های نافرمانی مقابله ای در کودکان [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 173-188]
نقشگیری اجتماعیاثربخشی آموزش واقعیت درمانی ( تئوری انتخاب) بر نقش گیری اجتماعی و خود متمایز سازی زوجین [دوره 12، شماره 3، 1401، صفحه 36-48]
نقص توجهبررسی اثر بخشی آموزش راهبردهای فراشناختی بر کاهش نشانههای نقص توجه و تکانشگری نوجوانان [دوره 12، الف(ویژه نوجوانان)، 1401، صفحه 11-28]
نقض سلامتضمان ناشی از حق سلامت در مواجهه با امراض مسری [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 189-198]
نوجوانانبررسی نقش واسطهای ویژگیهای شخصیتی در رابطه با سبک فرزندپروری ادراک شده و هوش هیجانی در نوجوانان دخترمقطع متوسطه شهر شیراز [دوره 12، الف(ویژه نوجوانان)، 1401، صفحه 116-136]
نوجوانانمقایسه اثربخشی درمان شناختی-اجتماعی و کوچینگ بر خودآگاهی هیجانی در نوجوانان [دوره 12، شماره 3، 1401، صفحه 127-138]
نوجواناناثربخشی درمان راه حل محور بر تنظیم هیجان و حل مسئله در نوجوانان [دوره 12، الف(ویژه نوجوانان)، 1401، صفحه 203-215]
نوجوانان مرزیپیش بینی رفتارهای آسیب به خود بر اساس اجتناب تجربی و دشواری در تنظیم هیجان در نوجوانان [دوره 12، شماره 3، 1401، صفحه 115-126]
نوروزگرایینقش واسطهای ویژگیهای شخصیتی در ارتباط بین ابعاد سرشت و منش با صفات وسواسی مبتنی بر وجدانی بودن و نوروزگرایی زنان جوان [دوره 12، الف(ویژه نوجوانان)، 1401، صفحه 93-104]
و
واژههای کلیدی: سرشت و منشنقش واسطهای ویژگیهای شخصیتی در ارتباط بین ابعاد سرشت و منش با صفات وسواسی مبتنی بر وجدانی بودن و نوروزگرایی زنان جوان [دوره 12، الف(ویژه نوجوانان)، 1401، صفحه 93-104]
واقعیت درمانیمقایسۀ اثربخشی دو رویکرد مبتنی بر درمان پذیرش و تعهد (ACT) و واقعیت درمانی بر معنای زندگی زنان سرپرست خانوار تحت پوشش کمیته امداد [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 52-66]
واقعیت درمانیاثربخشی آموزش واقعیت درمانی ( تئوری انتخاب) بر نقش گیری اجتماعی و خود متمایز سازی زوجین [دوره 12، شماره 3، 1401، صفحه 36-48]
والدینتدوین برنامه درمانی شناختی رفتاری ویژه نوجوانان مبتلا به اختلال کاستی توجه/ بیش فعالی؛ اثربخشی آن برنشانگان اختلال، تعامل با والدین، همسالان و معلمان [دوره 12، الف(ویژه نوجوانان)، 1401، صفحه 40-65]
وجدانی بودننقش واسطهای ویژگیهای شخصیتی در ارتباط بین ابعاد سرشت و منش با صفات وسواسی مبتنی بر وجدانی بودن و نوروزگرایی زنان جوان [دوره 12، الف(ویژه نوجوانان)، 1401، صفحه 93-104]
وسواسنقش واسطهای ویژگیهای شخصیتی در ارتباط بین ابعاد سرشت و منش با صفات وسواسی مبتنی بر وجدانی بودن و نوروزگرایی زنان جوان [دوره 12، الف(ویژه نوجوانان)، 1401، صفحه 93-104]
وضعیت اجتماعی- اقتصادیپیش بینی کیفیت زندگی زناشویی براساس آسیب کودکی و وضعیت اجتماعی- اقتصادی زنان متأهل [دوره 12، شماره 3، 1401، صفحه 11-22]
ویژگی های جمعیت شناختیبررسی میزان شیوع اضطراب ناشی از پاندمی کرونا و ارتباط آن با ویژگیهای جمعیت شناختی در خانوادههای شهر کرمان [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 46-56]
ویژگیهای شخصیتیبررسی نقش واسطهای ویژگیهای شخصیتی در رابطه با سبک فرزندپروری ادراک شده و هوش هیجانی در نوجوانان دخترمقطع متوسطه شهر شیراز [دوره 12، الف(ویژه نوجوانان)، 1401، صفحه 116-136]
ه
همسالانتدوین برنامه درمانی شناختی رفتاری ویژه نوجوانان مبتلا به اختلال کاستی توجه/ بیش فعالی؛ اثربخشی آن برنشانگان اختلال، تعامل با والدین، همسالان و معلمان [دوره 12، الف(ویژه نوجوانان)، 1401، صفحه 40-65]
هموگلوبین Hb A1Cبررسی تأثیر بهزیستی درمانی بر افسردگی، اضطراب و کنترل قند خون در زنان مبتلابه دیابت نوع دو [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 28-45]
هوشتبیین روابط ساختاری بین سبکهای تفکر و خلاقیت براساس نقش میانجیگر هوش و دانش در نوجوانان [دوره 12، الف(ویژه نوجوانان)، 1401، صفحه 105-115]
هوش هیجانیبررسی نقش واسطهای ویژگیهای شخصیتی در رابطه با سبک فرزندپروری ادراک شده و هوش هیجانی در نوجوانان دخترمقطع متوسطه شهر شیراز [دوره 12، الف(ویژه نوجوانان)، 1401، صفحه 116-136]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد