الگوی معلم کارآمد از منظر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

دوره 12، شماره 1، خرداد 1401، صفحه 221-232

10.22034/fh.2022.711397

یاسینه جمال لو؛ محمدرضا سرمدی؛ علیرضا فقیهی؛ فائزه ناطقی


اثربخشی درمان شناختی – رفتاری و درمان متمرکز برشفقت درمانی برسخت رویی زنان در شرف طلاق

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 01 آذر 1401

مریم قهرمانی؛ جواد خلعتبری؛ داود تقوایی


نقش تاب آوری وخودکارآمدی در عود مجدد پس از فروکش

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 24 خرداد 1402

بهناز خردمنش؛ محمد مظفری


بررسی نقش انعطاف‌پذیری شناختی در پیش‌بینی اضطراب فراگیر و اضطراب اجتماعی در مادران کودکان اوتیسم با میانجی‌‌گری تنظیم هیجان.

دوره 13، شماره 4، بهمن 1402

10.22034/fh.2024.711201

لیلا پیرمحمدی‌پو‌‌رفرد؛ راضیه اسمعیلی؛ ملیحه بیدقی؛ مرضیه السادات زرگر مرادی


پیش بینی اضطراب اجتماعی بر اساس فرزندپروری منتقدانه، شفقت خود، بهوشیاری و پذیرش خود

مقالات آماده انتشار، اصلاح شده برای چاپ، انتشار آنلاین از تاریخ 01 بهمن 1402

10.22034/fh.2024.2010057.1239

معصومه حسنی نیک


مقایسه اثربخشی یادگیری تئوری انتخاب به روش عادی و یادگیری خرد بر صمیمیت زناشویی زنان

دوره 13، شماره 2، تیر 1402

10.22034/fh.2023.711428

سیده ساناز سعیدی؛ مهناز علی اکبری دهکردی؛ مهدیه رحمانیان