نویسنده = %D9%85%DB%8C%D9%86%D9%88 %D8%B3%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D8%AA %D8%A7%D9%85%DB%8C%D9%86 %D8%B2%D8%A7%D8%AF%D9%87
بررسی عوامل روان‌شناختی، فرهنگی و رسانه‌ای مؤثر بر رفتار خرید آنی

دوره 12، شماره 2، تیر 1401، صفحه 76-101

مینو سادات امین زاده؛ فریبرز باقری؛ مهدی زارع بهرام آبادی


بررسی عوامل روانشناختی موثر بر رفتار خرید آنی

دوره 11، شماره 4، اسفند 1400، صفحه 113-131

مینو سادات امین زاده؛ فریبرز باقری؛ مهدی زارع بهرام آبادی